VRaySoftbox є процедурним текстури, які можна використовувати для зміни малюнка від VRayLight.
Base Color - дозволяє контролювати колір текстури.
Tint Color – додатковий колір який впливає на Base Color parameter.
Strength – сила впливу Tint Color на Base
Color.
Processing
Multiplier - множник для яскравості текстури.
Gamma – корекція гамми.
Hot Spot/Dark Spot
Вмикає додаткову яскраву або темну область на текстурі.
On - увімкнути/
Multiplier – множник що визначає силу впливу даного параметру.
Hot Spot (Add) – додати кольору і яскравості.
Hot Spot (Subtract) – відняти колір та яскравість.
Tint Color – додатковий відтінок.
Strength – сила впливу додаткового відтінку.
Tiling Options
U/V Offset – контролюється положення текстури.
U/V Tiling – розмір
Fading Options
Визначає як гаряча пляма зливається з базовим кольором.
Outer Radius – зовнішній радіус переходу.
Inner Radius – внутрішній радіус переходу.
Softness – швидкість переходу.
Processing
Multiplier - множник для яскравості текстури.
Gamma – корекція гамми.
Hot Spot/Dark Spot
Вмикає додаткову яскраву або темну область на текстурі.
On - увімкнути/
Multiplier – множник що визначає силу впливу даного параметру.
Hot Spot (Add) – додати кольору і яскравості.
Hot Spot (Subtract) – відняти колір та яскравість.
Tint Color – додатковий відтінок.
Strength – сила впливу додаткового відтінку.
Tiling Options
U/V Offset – контролюється положення текстури.
U/V Tiling – розмір
Fading Options
Визначає як гаряча пляма зливається з базовим кольором.
Outer Radius – зовнішній радіус переходу.
Inner Radius – внутрішній радіус переходу.
Softness – швидкість переходу.
У розділі gradients можна додати горизонтальний, вертикальний
градієнт, редиальний та у формі рамочки
градієнт.
Немає коментарів:
Дописати коментар