вівторок, 23 червня 2015 р.

Global DMC(V-Ray для 3dMax)

Оскільки задача обрахунку освітленості у точці майже на можлива із за великої кількості даних використовують математичний метод монте-карло. Він базується на обчислені невеличкої кількості даних, узятих випадковим чином. Це зменшує кількість обрахунків, але і результат кожного разу буде дещо відрізнятись. Для того щоб уникнути різниці під час однакових обрахунків використовують метод DMC (детермінованого монте-карло), який обирає дані для обрахунку не випадково, а на основі певних інструкцій. V-ray використовує для цих цілей модифікацію вибірки Schlick (автор Крістоф Шлік). Ці інструкції визначають важливість точки для даного зображення і зменшують кількість даних необхідних для обрахування освітленості у даній точці.

Механізмом керування ступеню впливу алгоритму DMC на якість розрахунку є панель Global DMC(Render Setup =>V-Ray)



Adaptive amount - визначає на скільки ми довіряємо алгоритму, що визначає кількість даних необхідних для обчислення. Має значення від 0 до 1, де 0- зовсім не довіряємо, а 1- повністю, відповідно при одиниці буде найшвидший рендер, а при нулю найдовший. Для проміжних рендерів за звичай знаходиться у проміжку від 0,85 до 1, для кінцевого ~ 0,65

Noise trshold - визначає поріг різниці між двома значеннями у точці обрахунку при почерговому обчисленню, після досягнення якого обчислення завершується. Чим значення менше тим обчислення довше і якісніше. Значення 0.0 - вимикає дострокове завершення обчислення по цьому параметру. Для проміжного рендеру достатньо 0,01, для кінцевого ~ 0,005

Min samples - поріг нижче якого не можна зменшувати кількість обчислюваних зразків (samples), незалежно від алгоритмів зменшення кількості обрахунків (Adaptive amount, Noise trshold та інш.)

Global subdivs mult. - змінює кількість subdivs у визначену кількість разів. Значення менше одиниці і до нуля, будуть зменшувати кількість, значення більше одиниці будуть збільшувати, одиниця залишає значення чинним.

Параметр впливає:                 Не впливає:
1. reflection/refraction               1. antialising
2. irradiance map                     2. light cache
3. brure force                           3. photon map
4. area shadow                        4. caustics
5. DOF
6. motion blur

Time independent - при анімації залишає постійними параметри якості від кадру до кадра

Немає коментарів:

Дописати коментар